niedziela, 24 listopada 2013

heeej! ;)

no to cześć :> 

mój nowy blog z opowiadaniem o Violettcie ;) kiedyś prowadziłam innego ... pod adresem storyofvioletta.blogspot.com

w tamtym opowiadaniu bohaterowie znajdowali się w Paryżu :> 
niestety nie doprowadziłam historii do końca...
przepraszam :c 

tutaj będzie pisana zupełnie nowa historia ;) 
myślę, że tym razem tak łatwo się nie poddam i jakoś to ładnie pójdzie :> 
a Wam będzie się podobać ;)) 

jeśli chodzi o I rozdział... sama chciałabym, żeby pojawił się on już... DZIŚ! 
może dam radę ;)
aczkolwiek idę niedługo do kościoła więc nawet nie zaczynam pisać ;x 
ale jak wrócę to być może pojawi się pierwszy zarys historii :> 
mogę zdradzić, że dodam sobie nową bohaterkę...
Annabeth :)     

mogę nawet dodać zdjęcie jak ją widzę :> żebyście Wy również mogli sobie powyobrażać, lol xd


wygląd postaci może trochę oklepany, ale cóż :> mi się podoba
kim jest Annabeth i jak wpłynie na życie głównej bohaterki? 
przekonacie się już wkrótce ;) 


ps. wygląd bloga jest na razie taki na odwal sie xd ;c 
ale nie mam czasu żeby go dobrze dopracować na razie ;x 
potem się poprawi :) ! 

do zobaczenia :> 

1 komentarz:

  1. Już nie mogę się doczekać rozdziału. Liczę na dużo Naxi! <3

    OdpowiedzUsuń