środa, 15 stycznia 2014

PRZEPRASZAM :C

Hej ;) Jezu... Strasznie Was przepraszam, że po raz drugi olałam tego bloga i nie pisałam NIC... przez tyle czasu. Jejku, trochę mi głupio :o Ale od następnego tygodnia, a nawet może już od tego weekendu wystartuję z nowym opowiadaniem! ;) Tego chyba nie dam rady dokończyć, ale wymyśli się coś jeszcze lepszego! :) Przepraszam, przepraszam, naprawdęęę ;cc

+ Mam małą prośbę, na pewno każdy z Was ma facebook'a. Słuchajcie, razem z innymi Kwiatonatorkami próbujemy ściągnąć ponownie Dawid Kwiatkowskiego do Łodzi.
https://www.facebook.com/kolejnykoncertDawidakwiatkowskiegolodz?fref=ts Tutaj macie stronę... Jeśli moglibyście polubić tylko ten fanpage byłabym bardzo wdzięczna, naprawdę! ;) Nie ważne, czy jesteście fanami, czy nie... To dużo dla nas znaczy, im więcej lajków tym lepiej dla nas i większa szansa, że nam się uda. ♥ Z góry wielkie dzięki! Kto pomoże może się do mnie zgłosić w komentarzu, czy coś to będę mogła się jakoś odwdzięczyć, tylko mówcie jak! :*

1 komentarz:

  1. No hej!:D
    Ty nawet nie wiesz jak ja bardzo czekałam na jakąkolwiek oznakę twojego życia!xD
    No w końcu!:)
    Już myślałam, że o nas zapomniałaś;c
    Jednak myliłam!
    Nowe opowiadanie? Spoko!:d Na pewno będziesz miała fajny pomysł;p
    Ważne żebyś w końcu coś napisała!

    Całuski:*

    Leośka♥

    OdpowiedzUsuń